» Płatności i Wysyłka

Hity sklepowe

Kontakt

  • Firma MERMAX
    NIP: 879-129-43-14
  • E-mail:mermax@mermax.pl
  • Telefon+48 531 310 600 Polska
    +44 7864 098351 Wielka Brytania
  • Gadu Gadu49311513
  • Skypemermax2015
  • Godziny działania sklepuOd Pon. do Pt. godz. 10:00 - 19:00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Płatności i Wysyłka



Wysyłka
  1. Klient może wybrać następujący sposób odbioru lub dostawy towaru:
    1. paczka pocztowa do 30kg (Poczta Polska SA)
    2. paczka pocztowa pobraniowa do 30 kg (Poczta Polska SA)

Dla zamówień o potwierdzonej wartości powyżej 1850 zł brutto - koszty transportu pokrywa MERMAX
Dla zamówień o potwierdzonej wartości poniżej 1850 zł brutto - koszty transportu pokrywa KLIENT

2. Ewentualne koszty dostawy zostaną wskazane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy i przedstawiają się następująco: 

 paczka pocztowa (Poczta Polska SA)

Waga 1 paczki

Ekonomiczna

         Pobranie

Do 0,50 kg

      18 zł brutto

    19,55 zł brutto

Do 10 kg     20,50 zł brutto        28 zł brutto

Do 20 kg

     26 zł brutto

       30 zł brutto

Do 30 kg

     30 zł brutto

       38 zł brutto

 Pod pojęciem paczka pocztowa rozumie się w przypadku paczki pocztowej wysyłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej SA opakowanie, którego objętość nie przekracza 0,1 m3. Maksymalny wymiar paczki to długość 600 mm, szerokość 400 mm, wysokość 400 mm.



ZASTRZEŻNIE! Towary oznaczone w opisie "UWAGA! Produkt o dodatkowej opłacie za wysyłkę - 24.60 zł" wymagają dodatkowej opłaty do kosztów dostawy związanej z transportowaniem przesyłek ADR, ciekłych, długich, ciężkich, itp. w wysokości 24,6 zł brutto za całe zamówienie - przy zamówieniu kilku tak oznaczonych towarów powyższa opłata dodatkowa jest naliczana tylko jedna raz.

3. Na czas oczekiwania przez Klienta na przesyłkę składają się: czas kompletowania zamówienia i czas dostawy przesyłki.

  1. Czas kompletowania zamówienia wynosi do 2 dni roboczych, z tym że Zamówienia złożone i przyjęte do realizacji do godz. 16:00 w dni robocze są realizowane w tym samym dniu. Czas ten należy liczyć w następujący sposób:
    1. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od momentu zawarcia umowy zgodnie z § 3 do chwili skompletowania i wysłania zamówionych towarów;
    2. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy do chwili skompletowania i wysłania zamówionych towarów.
  2. Czas dostawy uzależniony jest od sposobu odbioru lub dostawy towaru wybranego przez Klienta:
    1. Paczki kurierskie dostarczane są w ciągu deklarowanych 2 dni roboczych
    2. Paczki pocztowe dostarczane są w ciągu deklarowanych 3 dni roboczych
  3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, umowa powinna zostać wykonana przez Sprzedawcę w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez Klienta oświadczenia woli o zawarciu umowy.

4. Uwagi dotyczące odbioru towaru:

  1. paczka pocztowa (Poczta Polska SA)
    1. Paczki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie (awizo) i należy się po nią zgłosić w ciągu 14 dni (od dnia następnego po dniu doręczenia awiza) do najbliższego Urzędu Pocztowego w celu jej odebrania. Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu Sprzedawcy.
  2. PAMIĘTAJ, że po dostarczeniu przesyłki na miejsce przeznaczenia masz prawo zbadać stan przesyłki przed jej odbiorem od przewoźnika.
  3. PAMIĘTAJ, że jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia to przewoźnik ma obowiązek niezwłocznie protokolarnie ustalić stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.
  4. PAMIĘTAJ, że jeżeli po wydaniu przesyłki zauważysz ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, to masz prawo, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki.
  5. PAMIĘTAJ, że przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
    1. szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
    2. zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
    3. ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
    4. szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

5. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Klienta i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
6. Ceny wszystkich towarów uwidocznionych na stronie Sklepu internetowego podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Cena nie zawierają jednak kosztów przesyłki, które są wskazywane w trakcie składania zamówienia. 
7. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
8. Klient dokonuje płatności w następującej formie:

  1. płatność przy odbiorze przesyłki (dla przesyłek za pobraniem)
  2. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy


 
Przejdź do strony głównej